Borris Skole

Borris skole er oprindeligt bygget i 1910 med løbende tilbygninger siden og skolen huser skoledistriktets elever fra 0.klasse til 6.klasse. På skolen er der i indeværende skoleår 122 elever.

Borris Skole er kendetegnet ved en høj score i elevernes årlige trivselsevalueringer, ved en meget engageret og understøttende forældregruppe og ved en helt særlig beliggenhed ud til Borris Hede og Skjern å.

Borris Skole har opdaterede og velholdte undervisningsfaciliteter og et meget engageret personale. Skolen er godt opdateret på IT området med bærbare computere, iPad og interaktive tavler.

Skolen har årlige lejrture for 2.kl til 6.kl og hvert 3. år er hele skolen på fælles lejrtur på Venø.

Borris skole og SFO er en del af ”Borris Helhed” der ud over skole og SFO omfatter Dagplejen, vuggestue og Børnehaven ”Børnehuset”.

Borris er en hyggelig by med bl.a. Min Købmand, pizzeria, restaurant og et meget rigt foreningsliv. http://www.borris.dk/

Er man interesseret i at se skolen, er man velkommen til at tage kontakt til skolens kontor på 9974 2710